Merhabalar, bebeğim iki aylık olmak üzere ve sütüm olmadığı için mama ile beslemek zorunda kaldım. İlk başta hipp pre bio combiotik kullandık gaz yaptı. Sonra hipp in keçi sütünü kullandık, o bir ay sonra kabız yaptı. O yüzden hipp comfort kullanmaya başladık. O da uzun süreli kullanımda önerilmiyormus. Aptamil pronutra denedim sorun yok gibi. Almanya da yaşıyorum burada sma ve golden goat yok. Humana, hipp aptamil, bebelac gibi markalar var. Hipp de palm yağı var o yüzden kullanmak istemiyorum. Sizce ne kullanabilirim. Aptamil iyi mi? Kilo sorunu yok bebeğimin ama sormak istediğim içeriği nasıl? Yani beyin gelişimi için yeterli midir? Hipp ile arasındaki fark ne de bu kadar fiyat farkı var anlamadım. Yardımcı olursanız çok sevinirim