2bebislianne_ Esraprm yek uykuda 2 saat uyuyorsa benceyeterli gün içinde Gece uykusunu da uyut güzelce
Esraprm 2bebislianne_ 2 uyku yapmamıza rağmen her 2 uykusundan da kaldırıyorum ellemesem daha uyuyacak bu duruma nasıl bulabilirim ki
ecze Esraprm gündüz iki defa uyuyup gece uyumak istemiyordu . GECE UYKUDAN Uyanıp gündüz gibi oyun oynamak istiyordu . Bende tek uykuya geçirdim 14 aylık falandı herhalde tam hatırlamıyorum
Esraprm ecze çok iyi zamanda geçmişsiniz. Bizim ara ara çok nadir de olsa sabaha karşı uyanıp uyandık kaldığı oluyordu ama üst üste olmuyordu. Uzun süredir de olmuyor inşallah da olmaz :)