Arkadaşlar kızım 2.5 aylik, anne sütü ve mamayi birlikte kullanıyoruz.Geçenlerde 5 gun kaka yapmadi, sonrasında anormal miktarda kaka yaptı, kakasi gayet sıviydi.kaka yapamadığı süreçte gaz çıkardı hatta her zamankinden fazla gaz çıkarıyordu. Şimdi gene 3 gündür kaka yapmıyor ama çok yoğun gaz çıkarıyor.Boyle bir durum yaşayan var mi