Ben bı çay aldım bitki çayı valla zayıfladım acayip iştahımı kapattı ve ishal gibi oldum bağırsakları temizledi zaten kabızlık çeken bı insandım inanın hafifledim yemin ediyorum denemediğim şey kalmamıştı ki bıde bu cayo düzenli olarak kullanmıyorum bebeğim küçük olduğu için sürekli vc ye girmek zor oluyordu akşam üzeri içiyorum babası gelince