aylizinannesiiii Sağolun, size de çok geçmiş olsun. İshal, kusma ya da başka bir sorun yok. Önceki gece birden ateşlendi. Ama 38.7yi gördü. Gece eşimle müdahale ettik düştü çıktı derken hiç olağan seviyeye gelmedi. Dün götürdük boğazında kızarıklık görüldü, influenzadan şüphelenildi ama negatif çıktı. Yalnızca ateş düşürücü verdi doktoru. Üç gün takip edelim düşmezse antibiyotik vereceğim dedi ama hiç düşmedi. İlk defa böyle kaldım ne yapacağımı bilemez halde başında nöbet tutuyorum. Şimdi bile 37.8 ateşi, ateş düşürücü vermeme rağmen. 🥺