Emine_2222 benim bosch ama ahım şahım bir farkı yok bence diğerlerinden. Hatta ben fırınımdan çok memnunum diyemem. Yani kötü de değil ama öyle iyi böyle iyi diyeceğim bir şey de yok. Annemin fırını beko bence daha güzel pişiriyor. Komple fırın, ocak, davlumbaz şeklinde set mi alacaksınız? Bence çok fazla bakıp kafanızı karıştırmayın. Beyaz eşya biraz da şans işi. Hem insanın ocaktan, fırından beklentisi ne olabilir ki zaten? İşini yapsın kafi. Hayırlı olsun şimdiden hangisini alacaksanız