Bizde 5 ay 27 günlüğüz 🥲 ek gıdaya 5.ayımız da başladık. Doktorumuz ilk yoğurt ile başlayıp sonra sebze , meyve olarak gitmemizi söyledi. Ve benim en çok dikkatimi çeken, yumurtayı sarısı ve beyazı olarak ayırmadan tadım yaptırmanın doğru olduğunu söyledi. Bunu duyunca şaşırmıştım açıkçası. Her yeni sebzesi önce tek başına denedikten sonra bir önceki sebzeler ile karıştırarak çorba halinde akşamları veriyorum. Elinizden geldiğince çatalla ezip yada cam rende kullanmanızı tavsiye ederim. Pütürlü gıdaya alışması ileriki aylarda size kolaylık sağlayacaktır 🤗