Merhaba hiç üzülmeyin, benim kuzum da 10 gün neredeyse hiç kilo almadı hatta ebe direkt mama verilmesi lazım vs dedi ama doktora gidince bazen yenidoğan bebekler de böyle olabiliyor biraz zaman tanımak lazım dedi. Ben bu süreçte bol bol kuruyemiş yedim özellikle kuru incir kuru dut hurma ceviz badem, bol bol su içtim, protein ağırlıklı beslenip solgarın bi takviye edicisi var ondan aldım(inanılmaz işe yarıyor). Hiç bir zaman benim sütüm az psikolojisine girmeyin sonrasında öyle güzel kilo alıyorlar ki. Ve bebeğiniz uyudukça uyuyun, sütüm var deyip öyle enerji verin.