2 aylık oğlum bugün çok uyuyor ateşi normal ama uyanmaya mecali yok gibi. Normalde uyanınca cok enerjik olur uzun süre uyanmayınca emzirmek icin uyandırdım. Hsttabuyandırmskta zorlandım uyanıkken gülücükler sacıyor ama gözler yine uykuluydu ve ilk fırsatta tekrar uyudu ikinci emzirmek icin uyandırmamda daha da zorlandım gözlerini açtı ve 3 dk bile olmadan memede tekrar uyudu bu normal mi yaşayan var mı normalde oğlum buksdar zor uyanan bi benek değil. Emzirmek icin uyandırdığım hiç olmamıştı