Kızlar bir iki haftadır bebeğim gazdan çok ağlıyor uyuyamıyor sab simplex ile biogaia beraber kullanıyorum. Dün bütün gün sab simplexi kestm hiç vermedim. Bugün sabah uyandık ve hiç ağlaması sancısı kıvranması yoktu tüm günü böyle geçirdik. Ta ki az önce sab simplex verene kadar. Çocuğum şuan ağlama krizinde deli gibi kıvranıyo sancıdan. Yaşayan var mı böyle bi durumu. Damlayı bırakıcam sanırım