kzlgizemkzl benim 1 aya kadar annem vardı yanımda sonra gitti. Kvalidem günlük gelip bi bakardı bize ama bebeğin sadece yıkamasını yapardı birkaç günde bir yanı bana artı bir yardımı yoktu. Yıkama konusunda da sıkıntı yaşamadım aslında ama kvalide ilk torum olunca kendi hevesliydi falan o sıralar verdim ona yıkasın diye benim de dikişlerim tam iyileşene kadar. Yani eğer bebeğiniz zor bir bebek değilse kendinizin halledemeyeceği bir şey yok bence şahsen ben kimse olsun istemiyordum zaten rahat edemiyordum falan..
He ilk zamanlar ev, eş, bebek sistemini oturtmak tabi ki biraz zor olabilir ama zamanla oturacak inanın bebeğinizle kendinizle ilgileneceksiniz kvalideniz yakınsa yemek yapıp gönderebilir benimki yapıyordu arada veya basit basit şeyler yapın sizi oyalamayacak, yorgun olmadığınız zamanda evin temizliği vs.. yani deneye deneye kendi sisteminizi, düzeninizi bulacaksınız hiç korkmayın bence deneyin. Baktınız yapamıyorsunuz zor geliyor tak tak kvalide kapısı yaparsınız yine rahatsanız orada 🤭