Edaozam Merhaba kızlar kızımın doğum günü için böyle hediyelikler ördüm başka yanına ne alabiliim dağıtmak için sizce.
Dilosko Edaozam çok güzel olmuş , elinize sağlık 🌸 ben mum yaptırmıştım . Ama kolonya, yada küçük kalp şekerler de çok hoş olur diye düşünüyorum. Güzel yaşları olsun 🌸