Kızım çok güzel anlıyor herseye. Tek başına kelimelerimizde fazlaca var. Ama asla iki kelimeyi yan yana getiremiyor. İsteyince tek kelimeyle de kendini çok güzel anlatıyor. Biraz geç kaldı gibi geliyor bana , geliştirmek için neler yapabiliriz acaba? bir arkadaşımın kızı doğduğundan beri ekran görüyor ama suan büyük insanlar gibi konuşması var hayret ediyorum, o da 22 aylık.