Kızlar aile hekimliğindeki ebe korunma iğnesi vs sorunca elinde hap olduğunu söyledi ve 1 kutu verdi. Leverette diye bir hap. Ramazanda kullandım notmalde 5 gün olur adetim, 14 gün kanamam oldu ki zaten ilaç bitene kadar kullanmadım. Çok sinir gerginlik yapmıştı. 10 gün felan kullandım. Adet başlangıç gününe göre 4 gün önce adet olmam lazım. Ama ben hala olmadım. Fazla olduğu için (14 gün) bitiş tarihini mi beklemem gerek.