Benim bebeğim de 2 aylık. Normalde her gün kaka yapardı. Şuanda 3 günde 1 yapıyor. Ve evet gazı kokuyor. Bacaklarını karnına doğru egzersiz yaptırıyorum. Gaz çıkartıyor ya hep aynı koku. İnternette kakasını az yapan bebeklerin gazı kokar gibi bir yazı okumuştum ama bilemiyorum. Her gün kaka yaptığı dönemde kokmuyordu