Kızlar 1 hafta oldu pjiamam degse acıyor haraket ederken oturup kalkarken acıyor neden oluyr sizce 6 ay oldu dogum yapali.varmi aranızda başına gelen.içten dikiş mi patladi acaba diye korkuyorum.bide sag tarafim iyileşmiş gibi yani izi az ama sol tarafim ilk gun gibi