Acelyaazra23 Kızlar merhaba doğum yaptım kızım 1 yaşında ama regl düzenim hala yok reglim bir ay geçikti doktora gittim birşey yok dedi gebelik testleri yaptım onlarda da birşey yok böyle bir durum başına gelen var mı normal mı sizce
Ogretmenannex Acelyaazra23 var malesef az önce kan verdim sonucu bekliyorum her ay bu korku oldurecek beni
Ecrininanasi Acelyaazra23 benim de bir sene sonra olmuştum çok düzensiz geliyordu, sonradan düzeldi 2. Senede