Vldnkrgl ben evliliğimin ilk 3 yılı boyunca yasmin kullanmıştım doğum kontrol hapı. Buna ilave prezervatif de kullanmıştık.İstenmeyen bir gebelik yaşamadık. Bıraktıktan sonra hemen oldu çok şükür bebişimiz🥰 ama Şuan doğum kontrol hapı kullanmak istemiyorum hormonlarımı bozmak istemiyorum (başka bir doktorumun önerisi) öyle olunca da Şuan sadece prezervatifle korunuyoruz ama aklım çıkıyor hamile kalırsam diye. Spirallerde de hormonlu ve bakır varmış. Bakırlı olandan mı taktırsam diye düşünüyorum ama ne kadar sağlıklı emin olamıyorum