haydii Hastane çıkışı için joie puset’e koyacağım ama ilk oğlumda resmen içine gömüldü. Annem çıkartıp kucağına alıp öyle arabayla eve geldik pusetin içinde minder var ama acayip birsey yav yeni doğan için Bu minderler yapıp satılıyor ya onlardan mi alsam ekstra umarım anlatabildim
mrrv3 haydii benımkıde aynı yaa puset mınderı koyuyorum ıcıne kafa kısmını ortaya katlıyorum bıraz öyle ıyı duruyor yıne dıger türlü çocuğun kafası bile ıkı büklüm duruyor
Prenses_annesi22 haydii yenıdogan ıcın puset mınderı var ortası desteklı ve dolgulu onu denedınız mı bız kızımızda battanıye katlayıp koymustuk ustunede kalın batyanıye katladk koyduk oyle ıcıne koymustuk doktor belı desteklemek lazm demstı hatta o yaptı hastaneden cıkmadan sımdı 2.gebelıgım ıcıne mınder almıstım ıns o olur olmadı yıne ıc kısmına bısey katlayıp koycam ustune mınderı koycam oyle cocugu koycm bakalm 🤷♀️
beybiliko haydii ben almıştım ama hiç kullanmadım, bebeğin c şeklinde durması lazımmış, pusetler de ona göre yapılmış, başlangıçta küçük kalıyormuş gibi geliyor ama 1 ay içinde zaten dolduruyor
aysegul9323 haydii ben içine puset minderiyle kullandım aylarca hiç sıkıntı yaşamadık. Araba koltuğu olarak kullandığım için rahatsız olsa anlardım herhalde, düzenli ve sürekli kullandık çünkü.
haydii mrrv3 evet ya çok kötü belki bebekler icin üretim bu şekilde doğru ama bana doğru gelmiyor 🤣🤣🤣 çocuk iki büklüm içinde kaldığı an annem aldi hemen bu ne böyle diye 🤷♀️
haydii Prenses_annesi22 ortası desteklı ve dolgulu onu denedınız mı Pusetin kendisine ait olanlar var ama çıkarıp bakmam lazım Sizin önerdiğiniz nedir resim atarmisin rica etsem öteki türlü asla koyamam ben ya
haydii beybiliko evet bende 1 aydan sonra kullandım Ozman ben yine battaniye sarıp eve geleceğim 5 dkk sürüyor hastane ile ev 🥲