yirmiikikasim23 kizlar bebegim 5 ay 7 gunluk sadece mamayla besleniyor. doktor istedigi kadar su ver dedi son zamanlar da biraz fazla iciyor her ictikten sonra da sümüksü ve su gibi kusuyor normalmi sizdede aynisi oldu mu ?
Cansucan20 yirmiikikasim23 benim doktorum ek gıdaya geçinceye kadar su verdirmemişti. İstediği kadar da değil ara ara verdirmişti.
yirmiikikasim23 Cansucan20 mamayla besleniyor bebsi degilmi? bana su konusunda baya doktor ver dedi ya ilginctir 😀
yirmiikikasim23 Cansucan20 evet bugun az vermeye basladim kusma olmadi daha bakalim boyle devam ederse bir problem var demektir degilmi
Cansucan20 yirmiikikasim23 yani sudan olabilir demektir. Çok fazla su bizim bile midemizi bulandırır. Bebek olduğu için mama su ayrımı yapamaz. O yüzden zaten suyla karnını doyurmasın diye suyu önermiyorlar ya