Fayah01 Kızlar süt içtikten sonra bende şişkinlik ve ara ara karın ağrısı,gaz oluşuyor acaba laktoz intoleransı olabilir mi? Sabah aç karna sütlü kahve içtim resmen şu an kıvranıyorum🥺
Sedas00 Fayah01 olabilir valla 3 gündür bende kıvranıyorum karnım 6 aylık hamile gibi şişti ilaç içtim ama nafile ağrısı geçmedi