Melo4
Kaka tutmaya başladıysa yapatk3n canı acıdığı için olabilir. Poposunda çatlak var mı diye emin olun.
Bir de çocuklar bazen özerkliklerini ilan ederken vücut kontrolünü öyle abartıyırlar ki, “güç bende, kontrol bende ” mesajı vermek için kaka tutma yoluna gidiyorlar.
Sakin olmanızı öneririm. Kaçırdığı zamanlarda “Anneciğm, çişler, kakalar tuvalete yapılır, yere halıya, kıyafetlerimize değil” diye kesin bir ifade kullanırsanız zamanla geri dönüş olacaktır. Kolaylıklar dilerim.