sinemo6 Kızlar selam bugün mutfakta bulaşık yıkıyordum bebeğimde yanımda uyanıktı , tepsiyi yıkarken sesinden korktu çok fazla ağladı kucağıma aldım hemen emzirdim sakinleşti. Ama o ağlayışı gözümün önünden gitmiyor kendimi çok suçladım normalde de ben ağlamasına hiç kıyamıyorum. Onun dışında sese hiç alışık değil uyurken çıt çıkaramıyorum hemen uyanıyor. Biri kısık sesle dahi konuşsa sıçrıyor. Bu kadarı normal mi sizce ?
senkendinideligibiyaptinya sinemo6 benimde öyle ya neden böyle oluyor dışarda bir şey düşse bir çocuk ağlasa katılarak ağlıyor daha demin Oldu
elif_16 sinemo6 benim bebeğim de öyleydi hatta bı kere mutfakteyken ona seslenerek el çırptım, çok korktu baya bı ağlamıştı ama sonra sonra alışıyor düzeliyor yani, sizinki de daha çok minik, ay geçtikçe seslere daha çok alışır muhtemelen ☺️
Miray2024 Benim kızımda 3 buçuk aylık. O da aynı sizin bebeğiniz gibiydi en ufak fısıldamadan uyanıyordu. Şimdi de öyle. Genel gürültünün oldupu ortamda korkmuyor ama sessizken çıkan her çıt sesinden korkuyor. Sıçrıyor. Kalabalığa çıkarıp sese alıştır diyorlar ama ona rağmen hala var. Eskiye göre bir tık azalma var ama yine de aniden olan seslerden çok korkuyor. Sanki bir kaç aya daha da azalacak gibi geliyor bana.