Poyrazmomyy24 türk doktorları onermiyor italya da kaliyorum ben burdaki doktorlar öneriyor hatta doktorumuz altına basa basa günde bir bardak kesin içmeli dedi 🤷♀️ arkadaşım da almanyada kalıyor aynı şekilde alman doktorlar da öneriyor bide burdaki parklara gidiyorum çocukların elinde paket sütler kreslerde öğlen süt veriyorlar yemeklerin yanında 🤷♀️turkiyede süt zehir gibi muamele goruyor anlamadım 😅