Rumeysa_18 ben hiç memnun değilim maalesef 😒 programları çok uzun , kurutmada koku yapıyor ve çok buruşturuyor . Ben hiç kurutmasını hiç kullanmıyorum yıkaması da çok iyi performanslı değil bence ama mecbur kullanıyorum bozulana kadar 😊 memnun olan varsa iyi yönlerini yazsınlar öğreneyim bende belki ben kullanmayı bilmiyorumdur 🙄