rabiaa1 anliyorum sizi umarim satarsiniz sagolun cvpladiginiz icin rabbim herkesin gönlüne göre versin ben de bulasik yikiyarak yada evlere temizlige giderek gecimimi sagliyorum 2 cocukla esimde hamalik yapiyor iş olursa madi durumum yok kirada oturuyorum fazla bakamıyorum yuksek fiyatlilara malesef 😞