rabiaa1 Kızlar 2. El prego lotus kabin boy bebek arabası satıyorum düşünen var mı ?? İnternetten bakabilirinsiz müsait olunca yükleyeceğim fotoğraflarını
rabiaa1 esmanuursss şuanda indirimde 5600 normalde 7 bin tl.Benim alalı 1 sene oldu ama kullanım süresi 7 ay kadardı saklama poşeti de mevcuttur 4 300 düşünüyorum bende
rabiaa1 Tabiki sizin düşünceniz eğer ciddi alıcı iseniz yardımcı olurum yine ama arabam 7 ay kullanıldı zaten