Kızlar çiçeğim 7 yılık bayağ uzadı yani neredeyse tavana gelecek üstte yaprak var alt kısımları kel kaldı bende dün kestim çoğaltım çiçeği ama suya koydum filizlensin diye kökü olsun diye ama derk toprağın içine eksem tutar mı acaba köklenmesini beklemeden bu çiçekten anlayan varsa yardımcı olabilir mi