Kızlar bugün de erken gebelik testi yaptım çizgi yine silik çıktı. Erken sonuç veren test olmasına rağmen silik olması kafamı çok kurcaladı 😞 bugün kan vermeye gittim ama hastane 1 ay süreyle kapanmış. 2 tane de sağlık kabinine gittim kan testi yapıyorlarmış ama sadece pozitif veya negatif oldugunu söylüyorlarmış. Değerin kaç oldugunu söylemiyorlarmış.