Kızlar aylık 600tlye diyetisyen eşliğinde zayıflamak istiyorum zaten hiç çok zayıf bir insan olmadım ama 2 sene ard arda doğum yapıp hamile kalınca fazlalığım var. Bu ay başlicam reklamlarına baktığım kadarıyla ve takip ettiğim biri o sayfa üzerinden diyet yaptı 33 kilo verdi. Sizce bir faydası olur mu denemeli miyim? Online diyet yapıp zayıflayan var mı çevrenizde