hnfshn26 merhaba öncelikle bahsettiğiniz özel sağlık mı yoksa tamamlayıcı sigorta mı? İkisi farklı şeyler. Eğer özel sağlıksa fiyat çok uygun fakat tamamlayıcı isr normal. Biz tamamlayıcıyı kasım ayında 18bine yaptırdık. Çok iyi oluyor, geçtiği hastanelerde bebeğe hiç muayene parası ya da test vs için para vermedik şu ana kadar. Fakat her yerde geçmiyor özellikle iyi doktorların kendi muayeneleri oluyor ve oralarda tamamlayıcı sağlık geçmiyor ya da Acıbadem falan gibi üst segment hastanelerde de tamamlayıcı geçmez. Tamamen beklentinize bağlı