Fikk valla devamlı çiş deyip duruyordm hiç yapmıyordu şimdi yarım saate bir götürdüm şifona basmayı sevdi bye bye yaptık klasik Bir de ilk tuvaletini yaptığında klozete ellerimizi yıkadıktan sonra çikolata verdim teşekkür ettim dün ne bugün sanki biraz daha fark var gibi geldiği zaman koşup gidiyor tuvalete oğlumun konuşması olmadığı için birkaç kelime ile anlatmaya çalışıyor kendini ama çiş de demiyor çü çü diyor 🤣 değişik bişey anlatılmaz yaşanır. Şu anda bir de büyük tuvaletini klozete yaparsa çok sevineceğim maalesef daha hiç klozete kakasını yapmadı 😔