Susamm Merhaba. Oğlum derin uykudayken içli içli ağlıyor resmen. Bi 10 dakika falan sürüyor. Rüya mı görüyor acaba. Uyandrmam gerekir mi? Içim gidiyor o öyle içini çekerken yavrum yaa
Rzgr Susamm gun icinde birseyden korkmus olabilir. Benim oglumda 10 aylik bi reklam var strepsls reklami mavi bi adam cikiyo onu gorunce ciglik atarak agliyordu. Pedegoga sormustum bir sure sonra duzelir demisti. Simdi gecti.
Dnzkizi Ben oyle zamanlarsa uyandiriyorum uykusunda degisik davrandiginda opuyorum gecti annecim burdayim falan diyorum oksuyorum basini falan geciyor rahatliyor artik dogrumu degilmi bilemem