Endoplasmic_reticulum_ zehratkn aşıdan değil o atak haftası yüzünden. Aşıdan sonra huy değiştirme diye bir şey yok hurafe o :))) 2.ay aşısı atak haftasına denk geliyor o sebeple aşıdan diye uydurmuslar. 1 hafta içinde düzelecek merak etmeyin
zehratkn Endoplasmic_reticulum_ daha olmadık ama öyle söyleyenlee yüzünden sormak istedim 😄 gündüz uykumuz yok oldu