Mrvsmt2502 1sirinannesi geçen ay 3 ün de olmuştum hâlâ gelen giden yok aksi gibi kasık batması falan yaşıyorum test yaptım ama çıkmadı inşallah mevsimseldir 😂
minem3428 1sirinannesi bende çok stresliyim yarın 6 gün olacak hala olmadım daha bebeğim 7 aylık ne yapacağım bilmiyorum
mirann72 Benim de bugün 9 gün oldu regl tarihimin üstünden geceli bi kac gun once test yaptim tek cizgi cikti ama regl de olamadimm
mirann72 1sirinannesi bendee olmadimm bekliyorum iki defa test yaptim Bisi cikmadi bugün 14 gun oldu üstünden geceli tik yok
Nurxxx 1sirinannesi bi gün de olsa sonuçta korunmamissiniz bide 8 gün gecikme cok fazla büyük ihtimal hamilelik var gibi geldi bana
elifnsli Of bende öyleyim hap geri çekilme prezervatif üçü ile korunuyoruz 5 gün gecikti belim ortadan ikiye yarılacak karnım desen öyle Test yapmaya da korkuyorum