Menessasmom Abdisumeyye bu sabah yaptırdık daha önce hiçbir aşısında ateş olmadı inşallah bundada olmaz daha yan etki yok
Minigim2 Abdisumeyye çok şükür olmamıştı kolda şişme olabilir o yüzden kolonyalı mendil soğuk kompleks yapmanızı öneriyorum sismeden koydugumdan rahat geçirdik 🧿🌸
Abdisumeyye Nacafa @Menessasmom maşallah inşallah benim kızda da olmaz ateş haftaya 18 aylık oluyoruz 🥰
Menessasmom Abdisumeyye inşallah canım calpol verebilirsin dedi hemşire bize çok huysuzlanırsa yada ateş yaparsa
Menessasmom Abdisumeyye yorumumu güncelliyim canım gece oldu ve kızım hafif ateşli vücudu sıcak başı normal ama bende anlamadım ama biraz ateşi var çıkmaz inşallah
Rabia_annesi Abdisumeyye bende bununla ilgili post açacaktım dışardan bir taraf yaptırma kızamık falan diyor bir taraf yaptır diyor arada kaldım😬
Minigim38 Abdisumeyye ateş olmadı sadece huysuz oldu 1 gün boyunca calpol verebilirsiniz demişti verdim. 2 kol 1 ağızdan olduk
benbuyum Abdisumeyye ateş yoktu bizde sadece huzursuz oldu mızmızlandı o kadar,şuan iki yaş aşısını oldu bir ay kadar önce onda da zaten ateş beklemiyoruz dedi hemşire