oznrrr Kızlar bebegim mayısın 15 inde 6 aylık olucak 2 numara mama mı kullanıcak yoksa 1 numaraya devammi edicez kararsiz kaldim cok sizce
esra_12 oznrrr tam 6 aylık olduğunda ikiye geçebilirsiniz bizde başladık ikiye benimde 6 ay 11 günlük
bomgomy oznrrr 6. Ayın sonunda geçilir 2 numaraya, mamanın üstünde de yazar , 6. Ayın sonundan itibaren diye