Sevgili anneler, uzun zamandır eşimin istemesi ama benim büyük sorumluluk olduğu için pek sıcak bakmadığım eve köpek alma konusu dün ani bir şekilde gerçekleşti. Kızım 3,5 yaşını geçti ve çoğu çocuk gibi hayvanları çok seviyor. Köydeyiz şimdi, köyde komşuların köpekleriyle çok oynuyor. Dün de eşimin kuzeni bir arkadaşının 6 aylık amerikan eskimo cinsi köpeğini isteğimiz sonucunda bize getirdi. Çok oyuncu bayıldık köpeğe, köyde kapalı avlumuz var, orası ve ev içinde takılıyor şu an canı istediği gibi (muhtemelen de böyle devam edecek) kışın ilçeye geçtiğimizde evimizde bakarız diye düşünüyoruz. Neyse gelelim soruma, nelere dikkat etmeliyiz, neler yapmalıyız, tuvalet eğitimi dışında hangi eğitimleri vermeliyiz, kızımızla ilgili dikkat etmemiz önemli olan şeyler nelerdir? Deneyimli anneler paylaşırlarsa çok sevinirim🙏🏻💙