merhaba bebeğim 3.5 aylık koltuğun hemen önünde sehpa var koltuktan düşüp yüz üstü bi şekilde sehpanın ayağına kafasını vurdu. sehpanın ayağı da baya sert. cok ağladı ama hemen kucağıma aldım sonra sustu cok korktum şuna oyun halısında oynuyo oyuncaklarıyla gözünde kayma vs yok yatıyor şu an kusmadı da henüz. Vicdanım cok sızlıyo cok üzülüyorum şu an. hafif sismis alnı. ne yapabilirim bişey olmuş mudur 😩😩😩😩