Ardenaden mehmetresul sumuk gibi oluyor bazen akintimiz/oluyr ya/sumuk gbi yapisiyr ic camasiriniza oyle
ketii gak benim bebeğimin de kakasında kan çıktı . Mama kullandığım gece oldu. Doktor süte alarjisi olabilir dedi. Siz de mama mı kullanıyorsunuz
gak Yok benim ki anne sutu aliyor 10 aylik su an bide ek gida yiyor. Kakasi mukusluydu ben sut diye yaptım kucukken aleejisi olabilir diye ama sıkıntı olmadi. Kan olunca genelde alerji diyorlar