buglemss Eşimin 3 gün izini var uzun zamandır bir yere gitmiyoruz bebeğim 19 aylık onunla güzel vakit geçireceğimiz bir yer önerisi olan var mı ya ben pek bilmiyorum birde arabamız yok bunuda göz önünde bulunduralım …şimdiden teşekkürler ☺️
Ogulluana buglemss kartaldan Büyükada’ya feribot kalkıyor. Bir gün emin önü balık ekmek kapalı çarşı yapabilirsiniz. Büyükada’dan Beşiktaş’a feribot var oraya gidebilirsiniz çok keyifli oluyor. Beşiktaştan feribotla Kadıköy’e dönüp orayı turlayıp kartala geri dönersiniz
tubiiik_ buglemss beykoz kavacık tarafına gidebilirseniz orda güzel yerler var otağtepe camlıca nakkaş tepe gibi yerler
Mnli buglemss Bağdat Caddesine gidebilirsiniz güzel anne bebek cafeleri de var mombie var mesela çok güzel kartaldan iette de var oraya
buglemss tubiiik_ evet bende oraları düşündüm ama sanırım önğzmğdekl üç günde yağış bende şans yok ki 😔
Dedektifgadget buglemss yakınlarda bir yere git sende canım tuzla marina veya Pendorya açık alanda gezmek için hava kötü biraz
buglemss Dedektifgadget aynen tuzla marina da olabilir çocuklar için de bir şeyler var diye hatırlıyorum değil mi