mooomm01 benim bebeğim de uyanmıyordu gece 9 saate kadar uyuduğu oluyordu. 2. Ay kontrolünde doktora sormuştum hiçbir sıkıntı yok uyuyabildiği kadar uyusun, gece uykusu çok önemli sakın uyandırma demişti. Şimdi 4 aylık saat başı uyanıyor. Tadını çıkarın bence ☺️