Kızlar bebeği benim bebeğimle aynı ayda olanlar gelin konuşalım bebekleriniz ne gibi özellikler kazandı neler yapıyor? Bizimki bir ara öpücük atıyordu birkaç yerde söyledim artık atmaz oldu ya o kadar çok atıyordu ki ben doğduğundan beri öpücük ile uyandırdım alışmış heralde 7. Ayında başlamıştı gerçi şu an henüz 8 ay dolmadı Mayısın 8 inde dolacak ama unuttu gitti o yaptığını. Bu arada sadece sohbet için açtım bu postu kıyas yapmak için vs değil yanlış anlama olmasın her bebek özeldir, hepsi kendi içinde kocaman bir dünya ve insan bu dünyayı merak ediyor sadece 🤗