Kızlar merhaba yaklaşık 4 ay önce doğum yaptım emziriyorum da ve bu ara inanılmaz saçım dökülmeye başladı genelde dökülme oluyormuş. Ne önerirsiniz azaltmak için. Solgar Brewers Yeast Ve ımom ‘u Doğumdan beri kullanıyorum. Ayrıca bestlak damla da. Ama yetmiyor sanırım nasıl atlattınız bu durumu? Saçıma ne sürebilirim?