Minnokkunannesi Yeni aldık. 4 kere kullandım hep çekti. Eşimin tişörtleri çöp oldu. Hangi ayarda kullanmalıyım 😥
urazkomm Minnokkunannesi Altus kullanıyorum çok memnunum ama bence dolap kuruluğu sentetikte kullanmalısın
midekoruyucu Minnokkunannesi kullanma klavuzunda ne yazıyor bilemiyorum ki ben profilo kullanıyorum hiç öyle bişey yaşamadım kazak filan hep atarım ne varsa
hazale966 Minnokkunannesi bende de aynı makine var ama çekme olmadı ben dolap kurulugunda pamuklu bölümde olan programı kullanıyorum. Kazakları atmıyorum. Ama tişörtlerde çekme sorunu hiç yaşamadım
urazkomm urazkomm mesela attığın çamaşırlar aynı kumaşta olmalı o zaman ona dikkat ederek atmalısın , ben dikkat etmiyorum hiç sorun yaşamadım
Minnokkunannesi hazale966 bir kaç program denedim çekti. Hiç anlamıyorum bende öneri üzerine aldım oysaki 😥