Hani bebek anı kitapları vardır, içinde ilk şunu yaptı, şu zaman yaptı, ben şöyle hissettim gibi sutunlar olur sizde doldurursunuz ileride hatırlamak için.
Bu da bir anı postu olsun. Bebeğinizin sizi en çok şaşırtan ve heyecanlandıran hareketlerini, ilklerini, ne zaman olduklarını paylaşmak ister misiniz? 😻
Ben başlıyorum, ben o deftere bebeğimin 2bucuk aylıkken gözlerimin içine bakıp ilk defa gülümsediği anı yazardım. Sonra ilk diş çıktığı günü kaydederdim. Sonra ilk defa döndüğü günü. Son ikisi henüz gerçekleşmedi😂 gerçekleşmesi için sabırsızlıkla bekliyorum.