Buselim benimkinde genelde sinirlenince, ağlayınca vuruyor duvara yere. Tepki vermemek en iyisi dedi doktor. Tepki verip istediğini yaparsanız bunu alışkanlık galine getirir dedi. Ben mesela bu durumda kafayı yere vuracağını anladığım anda elimi alnının oraya koyuyorum. Sakinleşince de sarılıyorum