Coynes Merhaba dogum yapali 8 ay olmak uzere normal digum yaptim ilk reglimi mart 3 de oldum 6 ay sonra yani iki ay olmak üzere hala regl olmadim acaba normalmi basina gelen var mi
evlimutlucocuklu30 Coynes regl tam düzenli başlamıyor sanki herkesin farklı oluyormuş ben de yeni doğumdan 4 ay sonra ilk defa oldum tekrar ne zaman olurum bilmiyorum
eren2550 Coynes sen yine regl olmuşun benim bebeğim 3 ay 4 günlük ben doğumdan sonra hala regl olmadım
meltem32 Coynes benım ablamda yegenım bır yasındayken oldu ama bende doktra gıtsem mı dıyorum cunku her ay olcakmısım gıbı agrım oluyor olsada rahatlasam dıye dusundum