Kızlar ben 3 aylık iğne ve geri çekilme yöntemi ile korunuyorum ama şöyle bir durum oldu 3 ayın sonuna yaklaşmış bulunmaktayım iğne de ilk ay 15 gün lekenme şeklinde geldi ağrisiz sancısız bitti neyse 3 ayın sonunda biraz lekenle şeklinde geldi ama yok kesildi baş dönmesi güç kesikliği gözüm kararması ayakta duramama mide bulantısı iştahsızlık ishal var dünden beri de şiddetli karın ağrısı var üşütme olsa hapşırma öksürme yok hap atıyorum ağrı kesici elma yağ sürüyorum göbeğime ağzima ama yine geçmiyor 3,4 gündür böyleyim hamile olma olasılığım çok düşük yok denecek kadar az ihtimal gerginlik sinir hali de var ama adetim gelmiyor yok