Kızlar selam 35 günlük bebeğim var sürekli ağlıyor. Nefesi kesilip mosmor oluyor. Birden
Ağlayarak uyanıyor gaz çıkarıyor sonra daha çok ağlıyor. Aguline gaz ilacı kullanıyorum. Fön makinesi ve arabada Bi nebze rahatlıyor oda iyi günündeyse. O kadar çaresiz kalıyorum ki canı çok acıyor belli ve elimden birşey gelmiyor.sizin tecrübeleriniz nedir nasıl atlattınız bu süreçleri :(